Laatste dag/avond - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Dennis Vleeshhouwer - WaarBenJij.nu Laatste dag/avond - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Dennis Vleeshhouwer - WaarBenJij.nu

Laatste dag/avond

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 Oktober 2012 | Nederland, Haarlem

Zo, nog een paar uurtjes en dan stap ik in het vliegtuig onderweg naar Sierra Leone. Tas is bijna ingepakt op toiletspulletjes en snoep na. Wel onderwerkelijk hoor dat ik over een paar uur in een kompleet ander land ben. Wel spannend hoor! Zometeen nog even met de mannen en vrouwen van de sloeproeivereniging uit eten. Stoere verhalen aanhoren over de Grachtentocht van Amsterdam die ze vandaag geroeid hebben. Morgenochtend wordt ik om 6:00, :-( opgehaald en hij brengt me naar Schiphol. Op naar het grote avontuur! Tot laterzzzz.

  • 17 Oktober 2012 - 12:57

    Audrey Franssen:

    Hoi Dennis,

    Ik heb de link gekregen voor 'waarbenjijnu', dus ik kon je verslag van de laatste avond lezen.
    Spannend hoor, zo'n avontuur. Maar vooral ook vroeg opstaan!
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en al een beetje geacclimatiseerd bent.
    Ik kijk uit naar je volgende verslag en ben benieuwd wat je meemaakt!

    Sloepgroet uit een tamelijk grijs Amsterdam,
    Audrey

  • 17 Oktober 2012 - 15:13

    Maarten:

    Hé ouwe reus,

    Gaaf dat je een maand naar Sierra Leone gaat. Ik hoop dat je een mooie tijd hebt.
    Geniet ervan en succes met al je hand- en spandiensten.

    Een hartelijke groet,

    Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 10033

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 15 November 2012

Yele (Sierra Leone)

14 Oktober 2012 - 15 November 2012

Sierra Leone (Yele)

Landen bezocht: